Kariéra 2020-08-18T08:37:48+02:00

Kariéra

Připojte se k nám i Vy! STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN je finančně zdravou a kapitálově dobře vybavenou firmou, která přináší mnoho výhod a příležitostí, ale také výzev. Hledáme lidi, kteří se takových výzev nebojí a budou s námi budovat dobré jméno naší značky. Oblastí, které můžeme neustále zlepšovat je mnoho a proto si vážíme každého, kdo dokáže napnout své síly a vybudovat na tradičním základě moderní výrobní společnost, která obstojí i v mezinárodní konkurenci.

2310, 2020

ANALYTIK (m/ž)

ANALYTIK (m/ž) Koho hledáme? Hledáme komunikativního profesionála do [...]

Nenašli jste vhodné pracovní místo? Dejte nám přesto o sobě vědět!

Zaslat životopis

Výběrové řízení u nás není žádná věda. Probíhá formou rozhovoru a je maximálně dvoukolové, i když výjimka by se někdy našla. Klademe velký důraz na to, abyste se u nás cítili pohodově, a aby rozhovory probíhaly v příjemné atmosféře. Proto doma nezapomeňte i Vy úsměv a dobrou náladu! Těšíme se na Vás!

Předvýběr

Nejdříve posoudíme obdržené životopisy z hlediska dosaženého vzdělání, zkušeností, osobních úspěchů a dalších klíčových faktorů s ohledem na požadavky konkrétní pracovní pozice. Kandidáty, kteří splňují nutné podmínky, zveme do prvního kola pohovorů.

První kolo

Většinou se již v prvním kole potkáte nejen s naší náborářkou, ale i s přímým nadřízeným otevřené pozice. Probíhá formou rozhovoru, kdy se dozvíte více informací o naší společnosti i o pracovní příležitosti, kterou nabízíme. Nezdráhejte se v průběhu rozhovoru na cokoliv zeptat. Jsme tu od toho, abyste již v rámci prvního rozhovoru získali maximum informací.

Nás budou zajímat nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že Vám schůzka zabere přibližně jednu hodinu.

Snažíme se průběžně vyhodnocovat náborový proces, abychom Vám zpětnou vazbu z našeho rozhovoru poskytli co nejdříve.

Druhé kolo

Pokud je výběrové řízení dvoukolové, setkáte se většinou znovu s přímým nadřízeným, kdy budete mít příležitost zeptat se na další detaily, informace, které jsou pro Vás důležité. Může být přítomen i člen managementu, náborářka nebo kolega, kolegyně z týmu.

Pracovní nabídka

Vybraný kandidát/-ka obdrží oficiální pracovní nabídku, kterou mu/jí nejdříve telefonicky představíme, vysvětlíme a následně zašleme elektronicky.

Dokončujete anebo jste v současné době ukončili studium vysoké nebo střední školy zaměřené na polygrafii? Chcete najít své uplatnění v oblasti zakázkové ceninové výroby? Potom právě pro Vás máme vhodné příležitosti.

Máme zájem o aktivní, motivované studenty a absolventy s chutí učit se nové věci a rozvíjet svou kariéru v unikátní ceninové tiskárně v srdci Prahy.

Sídlíme na Praze 1 kousek od Václavského náměstí. Máme další dva výrobní závody na Praze 3 a v Praze 7 rovněž s výbornou dostupností MHD. Dnes zaměstnáváme celkem téměř 400 kolegů a kolegyň. Nejsme jen výrobní závod. Tiskárna svým tuzemským i zahraničním zákazníkům nabízí kompletní službu v oblasti polygrafické výroby, a to od zpracování grafického návrhu, sazby, přípravy pro tisk, vlastní tisk až k doručení zakázky na místo určení. Naše zakázková výroba cenin vyžaduje vysokou zručnost a perfektní znalost polygrafických technologií.

Ozvěte se nám a zeptejte se na aktuální možnosti, příležitosti v naší společnosti. Uvítáme zaslání Vašeho životopisu, případně motivačního dopisu.

Zaslat životopis

Work-life balance, tedy vyvážený osobní a pracovní život, je pro každého zaměstnance důležitý. A pro zaměstnavatele je prioritou spokojený zaměstnanec. Snažíme se stále vylepšovat náš benefitní systém a podpořit spokojenost našich kolegů v práci i mimo ni.

Proto jsme nově zavedli transparentní a spravedlivý systém čerpání benefitů ve formě cafeterie, kdy si každý zaměstnanec může vybrat ze široké nabídky produktů a zážitků.

Mezi naše oblíbené benefity patří také možnost odborného vzdělávání. Hledáme iniciativní kolegy a kolegyně, kteří se chtějí vzdělávat, rozvíjet se, zkrátka posouvat sebe, a tím i naši společnost k naplnění stanovených cílů.

Ve výrobě začínáme nejpozději v šest ráno. U ostatních profesí se snažíme neomezovat nastavení pracovní doby. Můžete začít pracovat v šest nebo v sedm, nejpozději však od devíti. V případě, že to náplň dané pozice umožňuje, podporujeme zkrácené úvazky.

BENEFITY, KTERÉ POSKYTUJEME OD A DO Z:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 3 dny placeného volna (tzv. bridge days),
  • odměnu za odpracované roky (za každých 5 let),
  • odměnu při životním jubileu,
  • odměnu při odchodu do důchodu,
  • příspěvek na OOPP,
  • příplatky nad rámec zákoníku práce (např. noční, práce o víkendu),
  • dotované stravování přímo na pracovišti a firemní kantýnu,
  • příspěvek na životní investiční pojištění,
  • příspěvek na penzijní spoření,
  • ubytování v centru Prahy,
  • pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli,
  • vzdělávací akce a kurzy,
  • dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby,
  • možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek
  • a samozřejmě CAFETERII.

Níže se podívejte na detailní výčet některých zajímavých benefitů:

„BRIDGE DAYS“ Každý rok máme 2-3 dny volna k dispozici navíc nad rámec řádné dovolené. Určuje nám je generální ředitel a většinou jsou spojeny se státními svátky, abychom si užili prodloužené víkendy.

KOLÁRNA Ve zdravém těle zdravý duch. Podporujeme naše zaměstnance ve zdravém životním stylu. Sídlíme v centru Prahy a s parkováním je tady potíž. Ale na kolo se u nás vždy místo najde. Ve skříňkách si můžete schovat sportovní outfit a použít sprchu.

KANCELÁŘE Sídlíme v historické budově v centru Prahy a naši zaměstnanci oceňují výbornou dopravní dostupnost i absenci open space kanceláří. Máme k dispozici kanceláře pro maximálně 3 kolegy pospolu. Samozřejmostí je klimatizace na většině pracovišť jak ve výrobě, tak ve zbytku budovy.

OOPP Každý měsíc přispíváme všem zaměstnancům, kteří nosí firemní oblečení vzhledem k povaze jejich práce i pevnou paušální částkou na čištění oblečení.

JÍDLO V parném létě nebo obzvláště nepříznivém počasí naši zaměstnanci oceňují firemní kantýnu přímo v budově, kde si můžou nakoupit širokou škálu nápojů, potravin i teplých pokrmů. A kromě kantýny máme i jídelnu. Poskytujeme dotované obědy v ceně 25 Kč nebo 41 Kč.

POJIŠTĚNÍ Naši zaměstnanci mají možnost výhodného pojištění „na blbost“. Polovinu nákladů pojištění odpovědnosti uhradíme za vás.

JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ V pracovní době si každý týden 1,5 hodiny můžete procvičovat angličtinu, němčinu nebo ruštinu, a to ve skupině maximálně tří kolegů. K dispozici je Vám rodilý mluvčí nebo český lektor, záleží na Vaší úrovni a požadavku.

HOME OFFICE Po zkušební době můžete využívat práci z domova, pokud to povaha náplně práce umožňuje. Samozřejmě vybavíme zaměstnance firemním mobilem, paušálem i NTB. Pro komunikaci a porady pak využíváme aplikaci Teams.

CAFETERIE Náš benefitní systém si můžete představit jako e-shop, kde si každý nakupuje dle svých preferencí, zájmů i místa bydliště. V cafeterii má každý zaměstnanec stejnou částku bez ohledu na pracovní pozici a může si čerpat z široké oblasti: nákup Lítačky, dioptrické pomůcky, dentální hygiena, zájezdy, kurzy vaření, autoškola, knihy, Multisport, Active Pass a mnoho dalšího.

Pošlete nám svůj životopis a podrobně vše probereme při osobním setkání.

90 let s vámi

Bankovky, doklady, cenné papíry, plastové karty, ostatní ceniny.

Kontakt