Připojte se k nám i Vy!
Připojte se k nám i Vy! Státní tiskárna cenin, s. p. je finančně zdravou a kapitálově dobře vybavenou firmou, která přináší mnoho výhod a příležitostí, ale také výzev. Hledáme lidi, kteří se takových výzev nebojí a budou s námi budovat dobré jméno naší značky. Oblastí, které můžeme neustále zlepšovat je mnoho a proto si vážíme každého, kdo dokáže napnout své síly a vybudovat na tradičním základě moderní výrobní společnost, která obstojí i v mezinárodní konkurenci.
Volná místa
Senior SharePoint On-Premise / Online Specialista (m/ž)
Koho hledáme? Někoho, kdo je ochotný se stále vzdělávat a [...]
Strojník PČOV (m/ž)
Strojník PČOV (m/ž) Co bude Vaše náplň práce: [...]
Mechanik – seřizovač (m/ž)
Co obnáší práce Mechanika-seřizovače v STC? Být zkušený odborník s orientací [...]
Stavební technik (m/ž)
Koho hledáme? Hledáme Stavebního technika (Referenta útvaru péče o [...]
Technik bezpečnostních systémů
Koho hledáme? Náš nový kolega (kolegyně) bude součástí týmu, který [...]
Stavební projektový manažer (m/ž)
Co znamená práce Stavebního projektového manažera v STC? Dostat [...]
Výběrová řízení
Výběrové řízení u nás není žádná věda. Probíhá formou rozhovoru a je maximálně dvoukolové, i když výjimka by se někdy našla. Klademe velký důraz na to, abyste se u nás cítili pohodově, a aby rozhovory probíhaly v příjemné atmosféře. Proto doma nezapomeňte i Vy úsměv a dobrou náladu! Těšíme se na Vás!
Předvýběr
Nejdříve posoudíme obdržené životopisy z hlediska dosaženého vzdělání, zkušeností, osobních úspěchů a dalších klíčových faktorů s ohledem na požadavky konkrétní pracovní pozice. Kandidáty, kteří splňují nutné podmínky, zveme do prvního kola pohovorů.
První kolo
Většinou se již v prvním kole potkáte nejen s naší náborářkou, ale i s přímým nadřízeným otevřené pozice. Probíhá formou rozhovoru, kdy se dozvíte více informací o naší společnosti i o pracovní příležitosti, kterou nabízíme. Nezdráhejte se v průběhu rozhovoru na cokoliv zeptat. Jsme tu od toho, abyste již v rámci prvního rozhovoru získali maximum informací.
Nás budou zajímat nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že Vám schůzka zabere přibližně jednu hodinu.
Snažíme se průběžně vyhodnocovat náborový proces, abychom Vám zpětnou vazbu z našeho rozhovoru poskytli co nejdříve.
Druhé kolo
Pokud je výběrové řízení dvoukolové, setkáte se většinou znovu s přímým nadřízeným, kdy budete mít příležitost zeptat se na další detaily, informace, které jsou pro Vás důležité. Může být přítomen i člen managementu, náborářka nebo kolega, kolegyně z týmu.
Pracovní nabídka
Vybraný kandidát/-ka obdrží oficiální pracovní nabídku, kterou mu/jí nejdříve telefonicky představíme, vysvětlíme a následně zašleme elektronicky.
Příležitost pro absolventy
Dokončujete anebo jste v současné době ukončili studium vysoké nebo střední školy zaměřené na polygrafii? Chcete najít své uplatnění v oblasti zakázkové ceninové výroby? Potom právě pro Vás máme vhodné příležitosti.
Máme zájem o aktivní, motivované studenty a absolventy s chutí učit se nové věci a rozvíjet svou kariéru v unikátní ceninové tiskárně v srdci Prahy.
Sídlíme na Praze 1 kousek od Václavského náměstí. Poté máme další výrobní závod v Praze 7 rovněž s výbornou dostupností MHD. Dnes zaměstnáváme celkem téměř 400 kolegů a kolegyň. Nejsme jen výrobní závod. Tiskárna svým tuzemským i zahraničním zákazníkům nabízí kompletní službu v oblasti polygrafické výroby, a to od zpracování grafického návrhu, sazby, přípravy pro tisk, vlastní tisk až k doručení zakázky na místo určení. Naše zakázková výroba cenin vyžaduje vysokou zručnost a perfektní znalost polygrafických technologií.
Ozvěte se nám a zeptejte se na aktuální možnosti, příležitosti v naší společnosti. Uvítáme zaslání Vašeho životopisu, případně motivačního dopisu.
Benefity
Work-life balance, tedy vyvážený osobní a pracovní život, je pro každého zaměstnance důležitý. A pro zaměstnavatele je prioritou spokojený zaměstnanec, který odvádí dobrou práci. V STC mají všichni zaměstnanci od 1. ledna 2023 pracovní týden o délce 37, 5 hodiny. Snažíme se stále vylepšovat náš benefitní systém a podpořit spokojenost našich kolegů v práci i mimo ni.
Proto jsme nově zavedli transparentní a spravedlivý systém čerpání benefitů ve formě cafeterie, kdy si každý zaměstnanec může vybrat ze široké nabídky produktů a zážitků.
Mezi naše oblíbené benefity patří také možnost odborného vzdělávání. Hledáme iniciativní kolegy a kolegyně, kteří se chtějí vzdělávat, rozvíjet se, zkrátka posouvat sebe, a tím i naši společnost k naplnění stanovených cílů.
Ve výrobě začínáme nejpozději v šest ráno. U ostatních profesí se snažíme neomezovat nastavení pracovní doby. Můžete začít pracovat v šest nebo v sedm, nejpozději však od devíti. V případě, že to náplň dané pozice umožňuje, podporujeme zkrácené úvazky.
BENEFITY, KTERÉ POSKYTUJEME OD A DO Z:
- 5 týdnů dovolené,
- 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024,
- odměnu za odpracované roky (za každých 5 let),
- odměnu při životním jubileu,
- odměnu při odchodu do důchodu,
- příspěvek na OOPP,
- příplatky nad rámec zákoníku práce (např. noční, práce o víkendu),
- dotované stravování přímo na pracovišti a firemní kantýnu,
- příspěvek na životní investiční pojištění,
- příspěvek na penzijní spoření,
- ubytování v centru Prahy,
- pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli,
- vzdělávací akce a kurzy,
- dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby,
- možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek
- a samozřejmě CAFETERII.
Níže se podívejte na detailní výčet některých zajímavých benefitů:
„BRIDGE DAYS“ Každý rok máme 2-3 dny volna k dispozici navíc nad rámec řádné dovolené. Určuje nám je generální ředitel a většinou jsou spojeny se státními svátky, abychom si užili prodloužené víkendy.
KOLÁRNA Ve zdravém těle zdravý duch. Podporujeme naše zaměstnance ve zdravém životním stylu. Sídlíme v centru Prahy a s parkováním je tady potíž. Ale na kolo se u nás vždy místo najde. Ve skříňkách si můžete schovat sportovní outfit a použít sprchu.
KANCELÁŘE Sídlíme v historické budově v centru Prahy a naši zaměstnanci oceňují výbornou dopravní dostupnost i absenci open space kanceláří. Máme k dispozici kanceláře pro maximálně 3 kolegy pospolu. Samozřejmostí je klimatizace na většině pracovišť jak ve výrobě, tak ve zbytku budovy.
OOPP Každý měsíc přispíváme všem zaměstnancům, kteří nosí firemní oblečení vzhledem k povaze jejich práce i pevnou paušální částkou na čištění oblečení.
JÍDLO V parném létě nebo obzvláště nepříznivém počasí naši zaměstnanci oceňují firemní kantýnu přímo v budově, kde si můžou nakoupit širokou škálu nápojů, potravin i teplých pokrmů. A kromě kantýny máme i jídelnu. Poskytujeme dotované obědy.
POJIŠTĚNÍ Naši zaměstnanci mají možnost výhodného pojištění „na blbost“. Polovinu nákladů pojištění odpovědnosti uhradíme za vás.
JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ V pracovní době si každý týden 1,5 hodiny můžete procvičovat angličtinu, němčinu nebo ruštinu, a to ve skupině maximálně tří kolegů. K dispozici je Vám rodilý mluvčí nebo český lektor, záleží na Vaší úrovni a požadavku.
HOME OFFICE Po zkušební době můžete využívat práci z domova, pokud to povaha náplně práce umožňuje. Samozřejmě vybavíme zaměstnance firemním mobilem, paušálem i NTB. Pro komunikaci a porady pak využíváme aplikaci Teams.
CAFETERIE Náš benefitní systém si můžete představit jako e-shop, kde si každý nakupuje dle svých preferencí, zájmů i místa bydliště. V cafeterii má každý zaměstnanec stejnou částku bez ohledu na pracovní pozici a může si čerpat z široké oblasti: nákup Lítačky, dioptrické pomůcky, dentální hygiena, zájezdy, kurzy vaření, autoškola, knihy, Multisport, Active Pass a mnoho dalšího.
Pošlete nám svůj životopis a podrobně vše probereme při osobním setkání.