Strategický/á nákupčí
Co očekáváme, že na této pozici zvládnete?
- Plánovat a objednávat strategické i přímé materiály a služby (kooperace, logistické služby apod.) pro potřeby STC, optimalizovat stávající procesy.
- Zaštiťovat, koordinovat a podílet se na přípravě veřejných zakázek, propojovat informace od ostatních útvarů.
- Provádět a vyhodnocovat poptávková a výběrová řízení.
- Budovat, řídit a udržovat vztahy s dodavateli.
- Vyjednávat s dodavateli o cenách a podmínkách dodávek, zajišťovat vzorky.
- Komunikovat a vyjednávat obchodní podmínky nákupních smluv, koordinovat a podílet se na jejich přípravě, vč. cenových jednání.
- Připravovat prognózy nákupů pro dodavatele.
- Kontrolovat plnění objednávek a termíny dodání.
- Kontrolovat a likvidovat faktury.
- Vyřizovat reklamace kvantitativního charakteru.
- Monitorovat trh dodavatelských firem z tuzemska i zahraničí a sledovat trendy ve svěřených kategoriích materiálu a služeb.
- Optimalizovat podmínky u stávajících dodavatelů a vyhledávat nové.
- Připravovat podklady pro obchodní jednání a samostatně jednat s klíčovými dodavateli.
- Samostatně provádí evidenci, reporty a analýzy související s činnostmi strategického nákupu.
- Provádět pravidelnou kontrolu obchodních případů a plnění svěřených smluv.
- Kontrolovat stav skladových zásob, naplněnost skladu a koordinovat jednotlivé dodávky.
- Zadávat data do informačních systémů STC a zodpovídat za jejich správnost.
- Aktivně se účastnit externích i interních auditů.
- Spolupracovat s R&D a výrobou při přípravě a implementaci nových projektů a produktů do výroby.
- Komunikovat s kolegy ve skladu a s dalšími útvary a týmy v STC.
Co požadujeme?
- Úplné středoškolské/vysokoškolské vzdělání.
- Praxi minimálně 3 roky v nákupu v rozsahu popisu práce ve výrobní společnosti.
- Samostatnost, zodpovědnost a preciznost.
- Schopnost identifikovat a jasně komunikovat problémy a efektivně je řešit.
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni B2 pro každodenní komunikaci).
- Řidičský průkaz sk. B.
- Trestní bezúhonnost.
Co bude výhodou?
- Znalosti a zkušenosti v oblasti veřejných zakázek.
A co Vám za to nabídneme my:
- různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností,
- služební notebook a telefon je samozřejmostí,
- 5 týdnů dovolené a 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024,
- pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1,
- příspěvek na životní investiční pojištění,
- příspěvek na penzijní spoření,
- čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie,
- možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky,
- po plném zaučení občasný home-office,
- stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově,
- dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby,
- odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu,
- ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době),
- pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli,
- možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek,
- zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností,
- využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím,
- možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek,
- nástup možný ihned nebo dle dohody.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.