Koho hledáme? Nadšence do IT, kterému nechybí zvídavost a chuť učit se novým technologiím, pečlivou samostatnou osobnost, která se nebojí převzít odpovědnost za svěřené úkoly a týmového hráče, který rád komunikuje s kolegy i uživateli a umí si říct o pomoc.

Co bude Vaše náplň práce?

  • Zajištění provozu a rozvoje služby SharePoint (systém DMS, firemní Intranet a podobné).
  • Operativní úkoly související s provozem – správa oprávnění, vytváření webů, řešení drobných závad.
  • Podpora uživatelům – zodpovídání dotazů, vysvětlování postupů, evidence incidentů a závad.
  • Spolupráce s kolegy a dodavateli na menších projektech a postupné zapojení do komplexnějších úkolů.
  • Absolvování odborných kurzů a školení.
  • Průběžná aktualizace a tvorba technické dokumentace.

Co požadujeme?

  • Zkušenosti s provozem a administrací SharePoint alespoň dva roky.
  • Praktické zkušenosti s prostředím Microsoft 365.
  • Komunikační dovednosti v češtině; angličtinu na úrovni čtení dokumentace.

Co bude výhodou nikoliv podmínkou?

  • Znalost automatizace správy SharePoint.
  • Základy PowerShellu či jiného skriptovacího jazyka.
  • Znalost SQL nebo integrace s Microsoft 365.

A co Vám za to nabídneme my?

  • Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
  • Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
  • 5 týdnů dovolené a až 7 dní placeného volna navíc v roce 2025.
  • Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
  • Možnost Home Office po zkušební době.
  • Příspěvek na penzijní spoření a životní investiční pojištění.
  • Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
  • Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
  • Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
  • Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
  • Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
  • Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
  • Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS