Strategický/á nákupčí

Co očekáváme, že na této pozici zvládnete?

  • Plánovat a objednávat strategické i přímé materiály a služby (kooperace, logistické služby apod.) pro potřeby STC, optimalizovat stávající procesy.
  • Zaštiťovat, koordinovat a podílet se na přípravě veřejných zakázek, propojovat informace od ostatních útvarů.
  • Provádět a vyhodnocovat poptávková a výběrová řízení.
  • Budovat, řídit a udržovat vztahy s dodavateli.
  • Vyjednávat s dodavateli o cenách a podmínkách dodávek, zajišťovat vzorky.
  • Komunikovat a vyjednávat obchodní podmínky nákupních smluv, koordinovat a podílet se na jejich přípravě, vč. cenových jednání.
  • Připravovat prognózy nákupů pro dodavatele.
  • Kontrolovat plnění objednávek a termíny dodání.
  • Kontrolovat a likvidovat faktury.
  • Vyřizovat reklamace kvantitativního charakteru.
  • Monitorovat trh dodavatelských firem z tuzemska i zahraničí a sledovat trendy ve svěřených kategoriích materiálu a služeb.
  • Optimalizovat podmínky u stávajících dodavatelů a vyhledávat nové.
  • Připravovat podklady pro obchodní jednání a samostatně jednat s klíčovými dodavateli.
  • Samostatně provádí evidenci, reporty a analýzy související s činnostmi strategického nákupu.
  • Provádět pravidelnou kontrolu obchodních případů a plnění svěřených smluv.
  • Kontrolovat stav skladových zásob, naplněnost skladu a koordinovat jednotlivé dodávky.
  • Zadávat data do informačních systémů STC a zodpovídat za jejich správnost.
  • Aktivně se účastnit externích i interních auditů.
  • Spolupracovat s R&D a výrobou při přípravě a implementaci nových projektů a produktů do výroby.
  • Komunikovat s kolegy ve skladu a s dalšími útvary a týmy v STC.

Co požadujeme?

  • Úplné středoškolské/vysokoškolské vzdělání.
  • Praxi minimálně 3 roky v nákupu v rozsahu popisu práce ve výrobní společnosti.
  • Samostatnost, zodpovědnost a preciznost.
  • Schopnost identifikovat a jasně komunikovat problémy a efektivně je řešit.
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni B2 pro každodenní komunikaci).
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Trestní bezúhonnost.

Co bude výhodou?

  • Znalosti a zkušenosti v oblasti veřejných zakázek.

A co Vám za to nabídneme my:

  • různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností,
  • služební notebook a telefon je samozřejmostí,
  • 5 týdnů dovolené a 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024,
  • pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1,
  • příspěvek na životní investiční pojištění,
  • příspěvek na penzijní spoření,
  • čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie,
  • možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky,
  • po plném zaučení občasný home-office,
  • stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově,
  • dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby,
  • odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu,
  • ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době),
  • pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli,
  • možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek,
  • zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností,
  • využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím,
  • možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek,
  • nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS