Koho hledáme?
Hledáme kolegu/kolegyni, který se při realizaci interních auditů řídí vysokým etickým standardem a díky svému profesionálnímu vystupování a odborným znalostem ho auditovaní vnímají jako partnera, se kterým můžou spolupracovat na zlepšování procesů a dosahování cílů naší organizace.
Co bude Vaše náplň práce?
- Komplexní řízení menšího útvaru interního auditu, vedení, rozvoj a vzdělávání týmu.
- Zpracování a průběžná aktualizace Audit Universe a analýzy rizik, týkajících se významných aspektů činnosti i rozvojových plánů STC.
- Zpracování a aktualizace střednědobých a ročních plánů interního auditu.
- Příprava i průběžná revize strategie pro dosažení účelu a cílů útvaru interního auditu.
- Odpovědnost za metodiku provádění interních auditů.
- Zajišťování souladu fungování útvaru interního auditu STC s Globálními standardy interního auditu.
- Komplexní výkon plánovaných či mimořádných ověřovacích i konzultačních zakázek.
- Formulace doporučení ke zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo zmírnění rizik a k přijetí opatření k nápravě zjištěných nedostatků.
- Průběžný reporting stavu plnění plánů, významných zjištění a plnění nápravných opatření směrem k vedení podniku, Výboru pro audit a Dozorčí radě STC.
- Účast na jednáních vedení podniku, Výboru pro Audit a Dozorčí rady.
- Přímé poskytování součinnosti externím kontrolním orgánům, popřípadě koordinace činnosti jiných útvarů STC za účelem poskytování řádné a včasné součinnosti externím kontrolním, auditním či jiným obdobným subjektům.
- Zpracování souhrnné roční zprávy o výsledcích interního auditu a kontrol.
- Vedení a archivace auditorských spisů, vč. veškeré související dokumentace.
- Dodržování platného statutu útvaru interního auditu STC, případně jeho aktivní revize a aktualizace.
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo právního zaměření.
- Praxe v oblasti kontroly a auditu alespoň 5 let.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost analytického myšlení, samostatnost, spolehlivost.
Co bude výhodou, nikoliv podmínkou:
- Mezinárodní certifikace CIA, nebo osvědčení o absolvování kurzů IA.
- Praxe v oblasti řízení lidí.
- Znalosti v oblasti veřejných zakázek, IT nebo účetnictví.
A co Vám za to nabídneme my?
- Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
- Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
- 5 týdnů dovolené a až 7 dnů placeného volna navíc v roce 2025.
- Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
- Příspěvek na penzijní spoření a životní investiční pojištění.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
- Možnost Multisport karty za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Po plném zaučení občasný home-office.
- Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.