Koho hledáme?
Hledáme kolegu/kolegyni, který se při realizaci interních auditů řídí vysokým etickým standardem a díky svému profesionálnímu vystupování a odborným znalostem ho auditovaní vnímají jako partnera, se kterým můžou spolupracovat na zlepšování procesů a dosahování cílů naší organizace.
Co bude Vaše náplň práce?
- Koordinace a řízení útvaru interního auditu.
- Analýza činnosti podniku a s tím souvisejících rizik.
- Zpracování střednědobých a ročních plánů interního auditu.
- Příprava strategie pro dosažení cílů útvaru interního auditu a splnění plánů.
- Odpovědnost za koncepci a metodiku provádění interních auditních šetření.
- Řízení a realizace programu kvality v souladu s požadavky IPPF.
- Dohlížení na správný průběh veřejných zakázek.
- Kontrola výkonu interních auditů v souladu se schváleným plánem.
- Tvorba doporučení ke zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo zmírnění rizik a k přijetí opatření k nápravě zjištěných nedostatků.
- Zajišťování konzultační a poradenské činnosti v oblasti působnosti interního auditu.
- Zpracování souhrnné roční zprávy o výsledcích interního auditu a kontrol.
- Vedení auditorských spisů a provádění archivace veškeré dokumentace a pracovních materiálů z vykonaných auditů.
- Účast na jednáních vedení podniku, Výboru pro Audit a Dozorčí rady.
- Dodržování platného statutu útvaru interního auditu Státní tiskárny cenin, s. p.
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo právního zaměření.
- Praxe v oblasti kontroly a auditu alespoň 5 let.
- Osvědčení o absolvování školení interní auditor výhodou.
- Mezinárodní certifikace CIA výhodou.
- Praxe v oblasti řízení lidí výhodou.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost analytického myšlení, samostatnost, spolehlivost.
A co Vám za to nabídneme my?
- Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
- Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
- 5 týdnů dovolené a až 7 dnů placeného volna navíc v roce 2025.
- Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
- Příspěvek na penzijní spoření a životní investiční pojištění.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
- Možnost Multisport karty za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Po plném zaučení občasný home-office.
- Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.