Milí návštěvníci webu,
vítáme Vás na nových webových stránkách naší společnosti. Doufáme, že pro Vás budou přehledné a najdete zde veškeré potřebné informace. Nový vizuální styl webu vychází ze změny celého vizuálního stylu společnosti, včetně změny loga STC, které ctí tradici, ale zároveň promlouvá současným výtvarným jazykem vhodným do digitálního prostředí.
„Uvědomovali jsme si, že naše prezentace neodpovídá modernímu podniku a vyvolává pocit nesrozumitelnosti a zastaralosti instituce. Co nás především přesvědčilo pro změnu firemní identity je nově nastavená strategie společnosti, ve které se zaměřujeme na přesně definované cíle v několika oblastech a tuto strategii jsme chtěli otisknout do nového vizuálního stylu. Jedním z cílů naší strategie je, že chceme být vnímáni jako moderní firma, která kromě tradiční ceninové polygrafie poskytuje a dál rozvíjí digitální služby, což si málokdo uvědomuje, když se vysloví Státní tiskárna cenin. Chceme se prezentovat jako moderní firma, spolehlivý obchodní partner a v neposlední řadě jako atraktivní zaměstnavatel. Doufáme, že se nám to podaří,“ vysvětluje Tomáš Hebelka, generální ředitel STC.
Logo a vizuální styl za celou dobu existence STC neprošly žádnou výraznější a komplexnější změnou. Přáním bylo vytvořit nadčasové logo, které bude reflektovat veškeré aktivity Státní tiskárny cenin s úctou k tradici a dlouhé historii firmy a zároveň bude pozitivně vnímáno jak současnou, tak i budoucí generací.