Do našeho IT týmu hledáme profesionála, který posílí náš nákup technologií a IT služeb. Budete klíčovou osobou pro zajištění bezproblémového chodu IT v STC. Vaše práce musí být přesná, v souladu se zákonem o veřejných zakázkách (ZZVZ) a s důrazem na dlouhodobou hodnotu (TCO).

Co bude Vaše náplň práce:

  • Veřejné zakázky IT: Samostatná příprava a kompletní administrace VZ pro oblast IT (od poptávkového řízení po nadlimitní zakázky) – zadávací dokumentace, kvalifikace, hodnoticí kritéria, komunikace s dodavateli.
  • Smluvní a Licenční Expertíza: Koordinace složité smluvní dokumentace (SLA, DPA, licenční podmínky, sankce) s právním oddělením a zajištění licenční compliance a správa údržbových smluv.
  • Operativní Nákup a Vyjednávání: Realizace operativních nákupů HW, SW a služeb. Vedení poptávkových řízení, aktivní vyjednávání s dodavateli a profesionální doporučení volby.
  • Rozpočet a Optimalizace: Vedení nákupní agendy, tok dokladů a dohled nad rozpočtovým čerpáním IT. Spolupráce na analýzách TCO a rozvoj strategického IT nákupu (rámcové smlouvy).

Bez čeho se neobejdete:

  • Prokazatelná praxe min. 3 roky v nákupu IT (HW, SW, služby), včetně pokročilé práce se smlouvami a licencemi.
  • Praxe s Veřejnými Zakázkami (ZZVZ): Základní nebo lepší orientace a praxe v administraci VZ (ideálně v IT). (Pokud máte silnou praxi v komerčním IT nákupu, ale slabší ZZVZ, ozvěte se – jsme ochotni investovat do rychlého doučení!)
  • Analytické myšlení: Schopnost „číst“ a analyzovat technické a licenční podmínky a převádět je do zadávacích/smluvních požadavků.
  • Systematičnost a Odolnost: Schopnost udržet procesní kázeň, práce v MS Excel a vyjednávací schopnosti.

Co Vám nabízíme?

  • Spolupráci na HPP s pružnou pracovní dobou (37,5 hod. týdně) a pracoviště v centru Prahy.
  • Smysluplnou a kritickou práci: Budete se podílet na chodu organizace, která zajišťuje bezpečnost a důvěryhodnost státních cenin a dokumentů.
  • Rozvoj a Strategii: Možnost nastavovat a rozvíjet strategii IT nákupu (rámcové smlouvy, standardizace) a podílet se na budování TCO modelů.
  • Stabilitu: Jistota stabilního zaměstnání u státního podniku s rozumným work-life balance a podporou profesního rozvoje.
  • Konkurenceschopné platové ohodnocení a balíček zaměstnaneckých benefitů.
  • 5 týdnů dovolené a až 7 dnů placeného volna navíc (v roce 2025).
  • Příspěvek na penzijní a životní investiční pojištění.
  • Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
  • Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
  • Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
  • Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
  • Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS