Koho hledáme? Rádi bychom přivítali kolegu, který se při realizaci interních auditů řídí vysokým etickým standardem a díky svému profesionálnímu vystupování ho auditovaní vedoucí vnímají jako partnera, který jim pomůže zlepšit činnosti a řízení útvaru.

INTERNÍ AUDITOR (m/ž)

Popis pracovní náplně:

  • Vykonává nezávislou a objektivní ujišťovací činnost formou provádění interních auditů v organizaci.
  • Podílí se zpracováním podkladů na poradenské a konzultační činnosti v rámci organizace v oblasti vnitropodnikových procesů a vnitřním řídicím a kontrolním systému.
  • Provádí hloubková šetření zaměřená na identifikaci úspor, maximalizaci výnosů, soulad s příslušnou legislativou a eliminaci podvodného jednání v organizaci.
  • Předkládá doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního řídícího a kontrolního systému.
  • Prověřuje přijatá opatření k odstranění zjištěných nedostatků.
  • Identifikuje a hodnotí závažná rizika v organizaci.
  • Vede a aktualizuje systém sledování a přijímání nápravných opatření z jednotlivých auditů a reauditů.
  • Při výkonu činnost se řídí Statutem útvaru interního auditu, mezinárodně uznávanými standardy a Etickým kodexem interních auditorů.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického nebo právního zaměření.
  • Osvědčení o absolvování školení interní auditor výhodou.
  • Orientace v ekonomice příspěvkových organizací výhodou.
  • Požadujeme prokázání znalosti auditu veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.,
    o zadávání veřejných zakázek nebo auditu účetnictví.
  • Praxe v oboru 2 roky.

Osobnostní předpoklady:

  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Výborné organizační schopnosti.
  • Schopnost analytického myšlení, samostatnost, spolehlivost.

A co Vám za to nabídneme my?

  • Pružnou pracovní dobu; pracoviště v centru Prahy (Růžová 943/6, Praha 1).
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • 5 týdnů dovolené (5 dní nad rámec zákoníku práce).
  • Až 3 dny placeného volna (tzv. bridge days).
  • Příspěvek na životní investiční pojištění.
  • Příspěvek na penzijní spoření.
  • Občasný home-office.
  • Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
  • Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie.
  • Možnost Multisport karty a ActivePass pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Dotované stravování přímo na pracovišti a firemní kantýnu.
  • Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let).
  • Odměnu při životním jubileu.
  • Odměnu při odchodu do řádného starobního důchodu.
  • Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy.
  • Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
  • Zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností.
  • Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
  • Možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS
2021-06-17T10:12:33+02:00