Koho hledáme? Hledáme profesionála, který má zkušenosti s řízením a vedením lidí v oblasti nákupu a skladování. Je komunikativní a pečlivý. Osobnost, která se nebojí nést odpovědnost za svou práci a je schopna samostatného rozhodování a chce být přínosnou součástí celého týmu.

Vedoucí útvaru nákupu a logistiky (m/ž)

Co budete mít na starosti?

  • Celý nákup a logistiku, tj. koordinaci a řízení všech aktivit související s nákupem.
  • Jednání se strategickými a klíčovými dodavateli a rozvíjení nových obchodních vztahů.
  • Monitorování trhu a aktuálních trendů, včetně zajištění smluvních podmínek, osobní jednání
    u dodavatelů.
  • Vedení evidence o dodavatelích a jejich hodnocení (realizace auditů dodavatelů).
  • Provádění výběrových řízení – úzká spolupráce s veřejnými zakázkami na přípravě a organizaci zakázek dle platné legislativy.
  • Výběr vhodného dodavatele s ohledem na kvalitu dodávky při dodržování pravidel ekonomičnosti, racionality a efektivity.
  • Vyhledávání nových dodavatelsko-odběratelských vztahů a optimalizaci počtu dodavatelů.
  • Řízení, mentoring a motivaci celého útvaru – 7 nákupčích, 7 skladníků a 2 řidiči.
  • Neustálé zlepšování nákupního procesu, včetně podpůrných informačních systémů.

Osobnostní předpoklady:

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti;
  • schopnost vést a motivovat svůj tým, manažerské schopnosti a organizační dovednosti;
  • samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.

A to všechno nepůjde bez:

  • minimálně středoškolského vzdělání;
  • praxe alespoň 5 let v oblasti nákupu;
  • znalosti anglického jazyka (na komunikativní úrovni; min. úroveň B2);
  • řidičského průkazu sk. B.;
  • a trestní bezúhonnosti;
  • výhodou jsou znalosti a zkušeností v oblasti zadávání veřejných zakázek.

A co Vám za to nabídneme my?

  • Pružnou pracovní dobu; pracoviště v centru Prahy (Růžová 943/6, Praha 1).
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • Home office dle dohody.
  • 5 týdnů dovolené (5 dní nad rámec zákoníku práce).
  • Až 3 dny placeného volna (tzv. bridge days).
  • Příspěvek na životní investiční pojištění.
  • Příspěvek na penzijní spoření.
  • Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
  • Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie.
  • Možnost Multisport karty a ActivePass pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Dotované stravování přímo na pracovišti a firemní kantýnu.
  • Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let).
  • Odměnu při životním jubileu.
  • Odměnu při odchodu do řádného starobního důchodu.
  • Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy.
  • Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
  • Zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností.
  • Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS
2022-05-02T07:57:54+02:00