Koho hledáme? Hledáme osobnost, která má zkušenosti s řízením a vedením lidí v oblasti IT. Profesionála, který je komunikativní a pečlivý a nebojí se nést odpovědnost za svou práci.
Co Vás čeká?
- V tiskárně máme 14členný IT tým a Vy ho budete mít na starosti od A-Z.
- Odpovědnost za provoz informačních systémů a kompletní IT infrastruktury.
- Dodržování a rozvoj implementovaných IT standardů.
- Budete zodpovídat za návrh i implementaci opatření kybernetické a informační bezpečnosti.
- Úzká spolupráce s ostatními útvary v rámci tiskárny.
- Zpracování strategie dalšího rozvoje IT, finančních plánů pro investice a provoz IT.
- Jednání s našimi dodavateli HW, SW a dalších IT služeb.
- Reportovat budete přímému nadřízenému – řediteli úseku digitálních služeb.
Osobnostní předpoklady:
- Vysoká míra osobní integrity
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost vést a motivovat svůj tým, manažerské schopnosti a organizační dovednosti.
- Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.
A to všechno nepůjde bez:
- Vysokoškolského vzdělání v oboru IT.
- Prokazatelné praxe (na vedoucí pozici) v oblasti IT.
- Odborné způsobilosti v oblasti zajištění chodu IT.
- Zkušeností z implementace a provozu IT systémů a infrastruktury.
- Znalostí v oblasti kybernetické bezpečnosti (ZoKB, ISO 27000).
- Zkušeností v oblasti zadávání veřejných zakázek.
- Bezpečnostní prověrky (minimálně na úrovni důvěrné – lze i po nástupu).
- Znalosti anglického jazyka (minimálně na úrovni B2).
A co Vám za to nabídneme my?
- Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
- Zázemí a jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
- Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
- Možnost odborného vzdělávání a rozvoje formou účasti na řadě kurzů a školeních.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
- 5 týdnů dovolené a 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024.
- Příspěvek na životní investiční pojištění a penzijní spoření.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
- Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Po plném zaučení občasný home-office.
- Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.