Koho hledáme? Hledáme osobnost, která má zkušenosti s řízením a vedením lidí v oblasti IT. Profesionála, který je komunikativní a pečlivý a nebojí se nést odpovědnost za svou práci.

 

Co Vás čeká?

  • V tiskárně máme 14členný IT tým a Vy ho budete mít na starosti od A-Z.
  • Odpovědnost za provoz informačních systémů a kompletní IT infrastruktury.
  • Dodržování a rozvoj implementovaných IT standardů.
  • Budete zodpovídat za návrh i implementaci opatření kybernetické a informační bezpečnosti.
  • Úzká spolupráce s ostatními útvary v rámci tiskárny.
  • Zpracování strategie dalšího rozvoje IT, finančních plánů pro investice a provoz IT.
  • Jednání s našimi dodavateli HW, SW a dalších IT služeb.
  • Reportovat budete přímému nadřízenému – řediteli úseku digitálních služeb.

Osobnostní předpoklady:

  • Vysoká míra osobní integrity
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost vést a motivovat svůj tým, manažerské schopnosti a organizační dovednosti.
  • Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.

A to všechno nepůjde bez:

  • Vysokoškolského vzdělání v oboru IT.
  • Prokazatelné praxe (na vedoucí pozici) v oblasti IT.
  • Odborné způsobilosti v oblasti zajištění chodu IT.
  • Zkušeností z implementace a provozu IT systémů a infrastruktury.
  • Znalostí v oblasti kybernetické bezpečnosti (ZoKB, ISO 27000).
  • Zkušeností v oblasti zadávání veřejných zakázek.
  • Bezpečnostní prověrky (minimálně na úrovni důvěrné – lze i po nástupu).
  • Znalosti anglického jazyka (minimálně na úrovni B2).

A co Vám za to nabídneme my?

  • Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
  • Zázemí a jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
  • Možnost odborného vzdělávání a rozvoje formou účasti na řadě kurzů a školeních.
  • Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
  • Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
  • 5 týdnů dovolené a 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024.
  • Příspěvek na životní investiční pojištění a penzijní spoření.
  • Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
  • Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Po plném zaučení občasný home-office.
  • Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
  • Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
  • Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
  • Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
  • Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
  • Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
  • Možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s. p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

Státní tiskárna cenin, s. p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS