Koho hledáme? Rádi bychom přivítali kolegu, který se při realizaci interních auditů řídí vysokým etickým standardem a díky svému profesionálnímu vystupování a odborným znalostem ho auditovaní vnímají jako partnera, se kterým můžou spolupracovat na zlepšování procesů a dosahování cílů naší organizace.

VEDOUCÍ ÚTVARU INTERNÍHO AUDITU

Popis pracovní náplně:

  • koordinuje a řídí útvar interního auditu,
  • analyzuje činnosti podniku a související rizika,
  • zpracovává plány interního auditu, a to jak střednědobé, tak i roční,
  • připravuje strategii pro dosažení cílů útvaru interního auditu a splnění plánů,
  • odpovídá za koncepci a metodiku pro provádění interních auditních šetření,
  • řídí a realizuje program kvality v souladu s požadavky IPPF,
  • zajišťuje přímý výkon interních auditů v souladu se schváleným plánem,
  • předkládá doporučení ke zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému,
    k předcházení nebo zmírnění rizik a k přijetí opatření k nápravě zjištěných nedostatků,
  • zajišťuje konzultační a poradenskou činnost v oblasti působení interního auditu,
  • zpracovává souhrnnou roční zprávu o výsledcích interního auditu a kontrol,
  • vede auditorské spisy a provádí archivaci veškeré dokumentace a pracovních materiálů
    z vykonaných auditů,
  • účastní se jednání vedení podniku, Výboru pro Audit a Dozorčí rady,
  • řídí se platným Statutem útvaru interního auditu STÁTNÍ TISKÁRNY CENIN, s.p.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo právního zaměření,
  • praxi v oblasti kontroly a auditu alespoň 5 let,
  • osvědčení o absolvování školení interní auditor výhodou,
  • mezinárodní certifikaci CIA výhodou,
  • praxi v oblasti řízení lidí výhodou,
  • trestní bezúhonnost.

Osobnostní předpoklady:

  • silná osobnost odolná vůči stresu,
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti,
  • organizační schopnosti,
  • manažerské schopnosti a dovednosti,
  • schopnost analytického myšlení, samostatnost, spolehlivost.

A co Vám za to nabídneme my?

  • Pružnou pracovní dobu; pracoviště v centru Prahy (Růžová 943/6, Praha 1),
  • nástup možný ihned nebo dle dohody,
  • po zkušební době možnost částečně využívat práci z domova (Home Office),
  • 5 týdnů dovolené (5 dní nad rámec zákoníku práce),
  • až 3 dny placeného volna (tzv. bridge days),
  • příspěvek na životní investiční pojištění,
  • příspěvek na penzijní spoření,
  • dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby,
  • čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie,
  • možnost Multisport karty a ActivePass pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky,
  • dotované stravování přímo na pracovišti a firemní kantýnu,
  • odměnu za odpracované roky (za každých 5 let),
  • odměnu při životním jubileu,
  • odměnu při odchodu do řádného starobního důchodu,
  • ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy,
  • pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli,
  • možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek,
  • zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností,
  • využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím,
  • možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS
2021-04-14T10:02:39+02:00