Koho hledáme? Náš nový kolega (kolegyně) bude součástí týmu, který se podílí na každodenním fungování a modernizaci podniku. Proto chceme oslovit toho, kdo rád spolupracuje s ostatními a má zdravý selský rozum.
Ideální kolega (kolegyně) je pečlivý, baví ho administrativa a dotahuje věci do konce v souladu se zákonem. Pokud bude schopen hravě komunikovat v anglickém jazyce a již se v praxi setkal s elektronickým nástrojem E-ZAK, tak budeme nadšení. Výhodou jsou také zkušenosti z projektového vedení.
Referent/ka veřejných zakázek (m/ž)
Co očekáváme, že zvládnete?
- Komplexní realizaci, administraci a evidenci veřejných zakázek (příprava, tvorba, koordinace a kompletace zadávacích podmínek, zahájení řízení, řízení jednání komise, vyhotovování protokolů, rozhodnutí a dalších dokumentů spojených s průběhem veřejné zakázky, korespondence atd.) – příprava smluv není součástí náplně práce.
- Obsluhovat E-ZAK a také interní informační systém.
- Práci s Věstníkem veřejných zakázek.
- Být zodpovědný za dodržování zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- Poskytovat metodické a odborné podpory v oblasti veřejných zakázek.
- Řídit interní přípravu a průběh veřejné zakázky zejména z hlediska kontroly termínů.
A to všechno nepůjde bez:
- Vysokoškolského nebo minimálně středoškolského vzdělání.
- Znalosti zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- Nejlépe alespoň 2 let praxe v oblasti administrace veřejných zakázek.
- Organizačních a komunikačních schopností a zkušeností s administrativou.
- Zodpovědnosti, důslednosti, pečlivosti, samostatnosti a praktického uvažování.
- Dobré znalosti práce s výpočetní technikou (MS Office, prostředí Windows).
- Znalosti angličtiny (alespoň na úrovni B2) – zejména v psané formě.
- Trestní bezúhonnosti.
V rámci reakce na náš inzerát požadujeme, aby uchazeč spolu s životopisem poslal i odkaz na alespoň 2 administrované veřejné zakázky. Rádi bychom se na pohovoru bavili o konkrétních zakázkách.
A co Vám za to nabídneme my?
- Pružnou pracovní dobu; pracoviště v centru Prahy.
- Pracovní smlouvu na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou.
- Nástup možný ihned nebo dle dohody.
- 5 týdnů dovolené (5 dní nad rámec zákoníku práce).
- 2–3 dny volna nad rámec dovolené (tzv. bridge days).
- Příspěvek na životní investiční pojištění.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních služeb prostřednictví systému Cafeterie.
- Příspěvek na penzijní spoření.
- Občasný home-office.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Dotované stravování přímo na pracovišti, automaty s občerstvením.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let).
- Odměnu při životním jubileu.
- Odměnu při odchodu do řádného starobního důchodu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Zvýhodněné produkty bankovních a pojišťovacích společností.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.