PRÁVNÍK (m/ž)

 

 

 

Co očekáváme, že zvládnete?

  • Aktivně vyřizovat případy z různorodých oblastí práva (obchodní právo, občanské právo, pracovní právo).
  • Zpracovávat právní rozbory a stanoviska.
  • Přípravu, tvorbu a kontrolu smluvních dokumentů.
  • Sledování legislativních změn.
  • Komunikovat a spolupracovat se všemi organizačními útvary STC i externími subjekty.
  • Zastupovat podnik v soudních řízeních.

A co k tomu budete potřebovat?

  • VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo.
  • Minimálně 3 roky praxe (výhoda in-house právo).
  • Samostatnost, komunikativnost a ochotu se neustále vzdělávat.
  • Vysoké pracovní nasazení.
  • Minimálně uživatelskou znalosti MS Office a Outlooku.
  • Anglický jazyk (úroveň B2).
  • Zkušenosti z oblasti GDPR a veřejných zakázek vítány.

Co Vám za to nabídneme my?

  • Zajímavou a různorodou práci.
  • Fajn malý kolektiv.
  • 5 týdnů dovolené a nějaké dny navíc.
  • Zlepšení jazykových dovedností v rámci výuky v pracovní době a to ve skupině maximálně 3 kolegů.
  • Stravování s příspěvkem zaměstnavatele, kdy Vás oběd vyjde na 25 Kč za menu.
  • Můžete využívat naše rekreační zařízení nebo našich smluvních partnerů a to za výhodné ceny.
  • Home office nebo Multisport kartu.
  • Příspěvek na důchodové i životní pojištění (až 2 000 Kč/měsíc).
  • Pružnou pracovní dobu, pracoviště přímo v centru Prahy.
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.

STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

ZASLAT ŽIVOTOPIS
2020-01-10T09:28:09+00:00